FAQ
Avem peste 10 ani de experiență în industria auto. Acest lucru ne oferă câteva mii de ore dedicate analizării elementelor mici care alcătuiesc un întreg. De-a lungul anilor, am selectat componente adecvate pentru regenerare, precum și producători de componente gata făcute.
Regenerarea este un proces care restabilește elementele uzate la funcționalitatea deplină. În practică, aceasta înseamnă înlocuirea majorității elementelor cu altele noi. Este un proces complet diferit de reparare. Regenerarea restabilește proprietățile funcționale permanent și repara temporar.
Oferim o garanție de 12 luni pentru toate produsele noastre mecanice și o garanție de 6 luni pentru produsele electronice.
Da, oferta Arcoore include actuatoare regenerate cu geometrie variabila a turbinei – VTG. Acesta este un element de bază al bunei funcționări a turbinei, asigurând funcționarea optimă a sistemului de încărcare. Oferta include controlere VTG pentru toate turbinele Holset, Garrett, BorgWarner utilizate la mărci de camioane precum Scania, DAF, Solaris, Mercedes.
Supapele EGR (Recircularea gazelor de eșapament) și supapele BPV (Supapa de contrapresiune) sunt incluse în oferta companiei. Supapele sunt supuse atât regenerarii mecanice, cât și electrico-electronice. Aceasta înseamnă că supapa este reparată complet, verificată pentru funcționarea corectă și testată pe masă folosind dispozitive specializate, precum și pe vehicul. Un element important în ceea ce privește posibilitatea de regenerare a supapelor BPV și EGR îl reprezintă rapoartele de diagnosticare, care oferă un răspuns clar în ceea ce privește problemele și posibilitatea de regenerare.
https://arcoore.ro/categorie-produs/supape-actuatori/supape-bpv/
https://arcoore.ro/categorie-produs/supape-actuatori/supape-clape-de-acceleratie/
În cele mai multe cazuri, nu este nevoie să trimiteți propria turbină pentru regenerare, deoarece avem un depozit mare de turbine deja regenerate, gata de expediere. Suntem conștienți de cât de important este timpul de livrare pentru clienții noștri. Oferta include turbine pentru toate mărcile de camioane MAN, DAF, Scania, Mercedes, Iveco, Renault, Volvo și toți producătorii de turbine – Holset, BorgWarner, Garrett
Depozitul este garanția noastră pentru a ne asigura că vechea piesă folosită ne revine astfel încât să o putem regenera și să o trimitem înapoi altui client. Datorită timpului rapid de procesare a comenzii, trimitem propriile noastre produse regenerate. Pentru a le putea regenera din nou, oferim un „depozit”, astfel încât clienții să ne trimită articolele uzate înapoi. Dupa ce le primim, le analizam si daca sunt potrivite pentru reparare, emitem factura de corectie si returnam depozitul la numarul de cont indicat. Pentru a evita plata unui depozit, ne puteți trimite oricând piesa dvs. și noi o vom repara.
Plângerile sunt foarte rare și, dacă apar, ar trebui să fie atașate produsului pentru care se plânge
– Protocolul de reclamație care poate fi găsit la https://arcoore.ro/reclamatii/
– Diagnosticarea vehiculului
– Protocolul de diagnosticare DTC Overview
Pentru a face o reclamație, fotografiile codurilor de eroare făcute cu telefonul pe monitor sau sub forma unei capturi de ecran nu sunt suficiente
Oferta Arcoore include toate pompele fabricate de generațiile Emitec, Ecofitt, Bosch Denoxtronic I și II și AlbonAir pentru toate camioanele și autobuzele DAF, MAN, Scania, Mercedes, Volvo, Iveco, Renault, Ford.
Oferta include și pompe noi și o alternativă la piesele noi – pompe recondiționate.
AlbonAir nu este recondiționat din cauza costurilor procesului de reparație în sine. Oferta companiei include noi pompe Volvo/Renault AlbonAir AdBlue. Mai multe detalii despre soluțiile în sine pot fi găsite la acest link https://arcoore.ro/?s=AlbonAir&post_type=product&dgwt_wcas=1&lang=ro
Da, elemente precum injectoarele și dozatoarele AdBlue sunt, de asemenea, supuse reparației sau, cu alte cuvinte, procesului de regenerare. Dozatoarele de AdBlue regenerat pentru camioanele DAF, Scania și Mercedes disponibile în oferta noastră sunt o alternativă la piesele noi. Piesele regenerate sunt, de asemenea, acoperite de garanție
Depozitul este rambursat după returnarea elementului vechi și verificăm adecvarea acestuia pentru procesul de regenerare ulterioară. După verificare pozitivă, emitem o factură de corectare și plătim banii la numărul de cont furnizat în e-mail. Data returnării depinde de complexitatea procesului de verificare și poate dura între 3 și 14 zile lucrătoare
Avem niveluri ridicate de stoc, ceea ce asigură executarea rapidă a comenzilor pentru piese remanufacturate. În cazul elementelor nestandard sau disponibilitatea corpurilor vechi este foarte limitată, timpul de regenerare este de obicei de la 2 la 5 zile lucrătoare
Regenerarea este procesul de reparare a elementelor, pieselor și componentelor uzate și uzate pentru camioane și autobuze. Regenerarea este un proces care restabilește piesele uzate la o eficiență de 100%, păstrând în același timp proprietățile originale. Este o alternativă excelentă la piesele noi – cost de achiziție mult mai mic și la piesele uzate, al căror preț de achiziție este uneori comparabil cu prețul pieselor recondiționate, dar piesele folosite de obicei nu sunt acoperite de garanție. Regenerarea și repararea sunt o garanție a prețurilor mai mici, a fiabilității operaționale, a protecției mediului și a materiilor prime
Prin definiție, da, toate supapele EGR și modulele EGR sunt potrivite pentru regenerare, adică reparație. Procesul presupune înlocuirea elementelor uzate și deteriorate cu altele noi. Oferta include toate modelele și tipurile de răcitoare EGR disponibile pentru MAN, DAF, Scania, Renault, Volvo și Mercedes. Răcitoarele și recirculatoarele EGR pentru autovehiculele cu standarde de emisii Euro 4, Euro 5 și Euro 6 sunt supuse regenerării.
Regenerarea răcitorului de gaze de eșapament EGR pentru MAN TGX Euro 6 presupune înlocuirea cu elemente interne complet noi, cum ar fi:
– răcitor cu carcasă și tub
– Inele O
– sigilii
În cazul acestui model, așa-numita supapă EGR este, de asemenea, supusă regenerării. Flapsuri.
În prezent, putem configura opțiunea de regenerare în orice mod conform recomandărilor clientului, adică:
– recirculare a gazelor de eșapament regenerate cu o clapetă de accelerație regenerată, adică supapă EGR
– recirculare a gazelor de eșapament regenerate cu o nouă clapă de accelerație OE MAN
Pentru clienții care au propriile resurse tehnice și sunt capabili să-și repare singuri răcitorul de gaze de eșapament EGR, avem la dispoziție kituri de reparații. Un set de elemente pentru repararea și înlocuirea elementelor deteriorate.
Costul de achiziție, indiferent de opțiunea selectată, asigură optimizarea costurilor, menținând în același timp aceleași cerințe de calitate și tehnice ca OE.
În marea majoritate a cazurilor, putem defini numărul piesei pe care îl caută clientul pe baza numărului VIN al vehiculului (numărul de șasiu – numărul unic al fiecărui camion – identificatorul acestuia). În cazuri extreme, numărul OE al piesei este disponibil în două sau chiar trei configurații, astfel încât fotografiile produsului și detaliile specifice sunt necesare pentru identificare.
Vă rugăm să rețineți că numărul VIN al vehiculului arată doar numerele de piesă care au fost instalate inițial în timpul producției. Dacă au existat modificări semnificative ale software-ului (evenimente de service) sau modificări ale vehiculului, este posibil ca numărul VIN să nu fie suficient
Fiecare parte are propriul său număr OE caracteristic (număr original). La selectarea pieselor, cel mai important lucru este acest număr, care este și limbajul universal pentru piesa pe care o cauți. Selecția se poate face pe baza acestui număr sau se poate găsi numărul OE după numărul cadrului vehiculului, adică VIN
Fiecare comandă este îndeplinită de firme de curierat specializate, care atribuie fiecărei expedieri un anumit număr – numărul de expediere. Veți primi acest număr împreună cu factura, care vă permite să urmăriți călătoria acestuia pe site-ul curierului
Piesele noi au garanție de la producător, dar prețul lor este mare. Piesa reconditionata are si garantie si aceeasi functionalitate la un pret mai bun. Piesele uzate sunt, de asemenea, ieftine, dar prezintă riscul unei defecțiuni și adesea au doar o garanție de pornire sau deloc.
Piesele remanufacturate sunt o alternativă excelentă la piesele noi și folosite, asigurând o calitate optimă la un preț rezonabil